Swiss Army Man
Hank is stranded on a deserted island, having given up all hope of ever making it home again. But one day everything changes when a corpse named Manny washes up on shore—the two become fast friends, and ultimately go on an epic adventure that will bring Hank back to the woman of his dreams.