Taxi zum Klo
Reveling in the brief heyday between liberation and the AIDS crisis, Frank Ripploh’s unapologetically frank portrait of West Berlin’s gay scene is a pioneering work of queer cinema. Notorious for its candid depictions of male cruising, this landmark film is a vivid study of quarter-life uncertainty.