Tellurian Drama
Riar Rizaldi’s shape-shifting film burrows into colonial archives and scientific documents, excavating dormant theories and conspiracies about a radio transmitter site. Among the vast mountains and forests of West Java, remnants of past exploitation linger on, as environmental extraction continues.