Thank You Very Much
Picking through the debris field of a violently anarchic talent, this forensically explorative—and fond—documentary honors provocateur Andy Kaufman. Costars and contemporaries Danny DeVito, Laurie Anderson, and Robin Williams remember the maddening theatrics that had the whole of America squirming.