The Ballad of Wallis Island
Eccentric lottery winner Charles dreams of reuniting his favorite musicians, Mortimer-McGwyer, by inviting them to perform a private show at his home on Wallis Island. When the bandmates – and former lovers – accept, old tensions resurface as Charles scrambles to save his dream concert.
As a happy-go-lucky pun enthusiast, comedian Tim Key slowly but surely melts the ice between two jaded musicians in this charming, offbeat comedy. Rekindling artistic passions and revisiting old wounds, Carey Mulligan and Tom Basden perform heartswelling folk songs with compelling chemistry to burn.