The Blind Man Who Did Not Want to See Titanic
Jaakko and Sirpa have never met face to face, but talk on the phone every day. When Jaakko hears news about Sirpa’s declining health, he decides to go meet her in another city. It’s not the easiest decision, because he’s blind and paralyzed from the chest down.