The Bus Passengers
The Bus Passengers follows people deceived by housing promises. Kemal, a bus driver, and his neighbors fight a construction company led by deceitful Mahmut, who tries to develop their area. Kemal, in love with Mahmut’s daughter Nevin, strives to uncover the truth and save their neighborhood.