Long-suffering mall cop Cemil auditions for the bad guy role in a remake of a Turkish B-movie. Even with help from the original bad guy, he doesn’t have a chance. He keeps pushing, until he begins to lose his grip.
A dissection of ambition and identity through a visually bold lens, Barış Sarhan’s striking debut immerses us in a world where delusion blurs the lines between reality and performance. As the grip on selfhood loosens, this descent into obsessive fandom becomes unsettling and deeply hypnotic.