The Flavor of Cassava Leaf Over Rice
Freehand lines and sinuous saxophone sweeten this moodily sensuous hand-drawn animation about a weekend’s brief encounter. In this Los Angeles of strange angels and mixed fortunes, a coiling Mulholland Drive and the backside of the Hollywood sign share Tequila Sunrise skies with the city’s unhoused.