The Fortress
Chronicling undocumented immigrants and asylum-seekers who must justify their presence in affluent Switzerland, this is a stirring and compassionate documentary rendered in stunning cinematography. Winner of the Filmmakers of the Present Golden Leopard at Locarno Festival.