The Good, the Bad and the Ugly
Amid the chaos of the American Civil War, three gunslingers—Blondie, Tuco, and Angel Eyes—race to uncover a fortune in stolen Confederate gold. Each holds part of the secret to its location, but uneasy alliances and shifting loyalties lead them toward a legendary final showdown.
Working on a colossal canvas, genre maestro Sergio Leone stages one indelible sequence after another in this maximalist western epic. Starring Clint Eastwood in one of his defining roles, The Good, The Bad and the Ugly finds only avarice and depravity at the heart of a nascent civilization.