The Last Showgirl
When the glittering Las Vegas revue she has headlined for decades announces it will soon close, showgirl Shelly sets out to plan her next act. Reconciling the decisions she’s made and the life she’s built, Shelly decides to repair her complicated relationship with her daughter.
Pamela Anderson gives a revelatory performance in this poignant drama from director Gia Coppola. With zesty support from Jamie Lee Curtis and original songs by Miley Cyrus, The Last Showgirl burnishes the tarnished rhinestones of downtown Las Vegas for a reflective study in artistic resilience.