The Last Year of Darkness
Attuned to the energy of nightlife in the Sichuan capital, Benjamin Mullinkosson’s immersive documentary pulsates to the euphoric beats of electronic music. A love letter to the city’s charismatic nonconformists and the fabled club that provides a queer haven amid an ever-changing urban landscape.