The Making of Priscilla
Film student Liv McNeil shadows Sofia Coppola on the set of Priscilla, a 30-day shoot that involved transforming 1950s Germany one day into 1960s Memphis the next. Featuring on-set footage with actors Jacob Elordi and Cailee Spaeny and interviews with Priscilla Presley, Coppola, and the cast.
An exclusive, behind-the-scenes look at Sofia Coppola’s Priscilla, Liv McNeil’s documentary sparkles with an infectious enthusiasm for the magic of cinema. From visual moodboards to the creation of Graceland, this engaging short reveals the extraordinary craft behind the making of a dark fairytale.