The Moment
Pop star Charli XCX navigates a moment of global visibility as her album Brat ignites a cultural wave and a major arena tour looms. With public attention intensifying, success brings pressure, self-scrutiny, and the challenge of sustaining momentum under constant expectation and visibility.
Hitting replay on Charli XCX’s zeitgeist-defining album, Brat, Aidan Zamiri’s ultra-stylish counterfactual mockumentary enters fame’s hall of mirrors and shatters it. Conceived by and starring the newly minted superstar, this cunning pop-cultural postmortem asks: What happens when the party’s over?