The Passengers of the Night
The winds of change sweep the streets of Paris at a time both intimidating and liberating for a mother and her teenage children. Charlotte Gainsbourg is at her most enchanting in this drama, which follows in the footsteps of the great Éric Rohmer by tenderly and precisely observing human existence.