The Plague
A socially awkward tween endures the ruthless hierarchy at a water polo camp, his anxiety spiraling into psychological turmoil over the summer.
A fish out of water, a young boy braves peer pressure and vindictive authority figures in Charlie Polinger’s eerie debut, set in the ruthless world of competitive sports. Filtering growing pains through the lens of psychological horror, The Plague plunges into the muddy waters of adolescent angst.