The Secret Agent
Marcelo is a father on the run from a mysterious past. Arriving in Recife during Carnival, Marcelo is swept into a dizzying world of colour, noise, and unforgettable characters. As the city’s sights and sounds intensify, Marcelo’s true place within Recife’s intricate web of secrets begins to emerge.