The Specials
Bruno runs a shelter for autistic young people turned away by hospitals, while his friend Malik mentors underprivileged youths seeking employment. Constantly frustrated by the lack of consistent funding and institutional support, they decide to confront the government head-on.
Vincent Cassel and Reda Kateb lead the charge in this heartwarming and empathetic true story about a shelter that stepped in when the authorities didn’t. At its heart lies a friendship that supersedes religious differences as this film asks the question: who gets to access care in modern-day France?