The Sweet East
Lillian, a high school senior from South Carolina, gets her first glimpse of the wider world on a class trip to Washington, D.C. Separated from her schoolmates, she embarks on a fractured road trip—a picaresque journey through the cities and woods of the Eastern coast of the United States.
Pizzagate! Skinheads! Independent filmmakers! Take a wild ride into the subcultural underground with the feature debut from celebrated cinematographer Sean Price Williams. Riotously funny and ticklishly subversive, The Sweet East is a picaresque adventure along a nation’s disaffected fringes.