The Tree of Life
The life of Jack, the eldest son of a 1950s Texas family, is followed from his innocent childhood through to his disillusioned adult years as he tries to reconcile a complicated relationship with his father. Jack finds himself a lost soul in the modern world, seeking answers to the origins of life.
Has there ever been a film as divisive as this Palme d’Or winner? At once groundbreaking and intimate, The Tree of Life travels across time and space while capturing the struggle between man and nature, love and hatred, the clear and unknown. Equip yourself with the largest screen possible!