The Whale
Charlie is an English teacher living with severe obesity. As he feels his time is running out, he makes a last bold attempt to reconcile with his broken family. Soon, Charlie must confront, with his full heart and fierce wit, long-buried traumas and unspoken love that have haunted him for decades.