The Zone of Interest
The commandant of Auschwitz, Rudolf Höss, and his wife, Hedwig, strive to build a perfect life for their family in a house and garden next to the camp. When a promotion threatens to undo everything the family has built, Hedwig refuses to leave their dream home.