‎Trenque Lauquen: Part 2
The circumstances behind Laura’s disappearance begin to surface. However, an entirely new mystery unfurls: in the suburbs, two lesbian lovers appear to be conducting a scientific experiment.
Still teasing at tangential threads, our inquisitive trio tumble further down the rabbit hole in this dazzling conclusion to Laura Citarella’s enigmatic opus. As myriad mysteries compound across multiple timelines, Trenque Lauquen’s narrative labyrinth winds toward the mystical vortex at its center.