Under the Silver Lake
One night, aimless slacker Sam finds a mysterious woman swimming in his apartment’s pool. But when she disappeared without a trace in the morning, Sam embarks on a quest across L.A. to find her, and along the way, uncovers a bizarre conspiracy in the Hollywood Hills.
From the dazzling imagination that brought you It Follows comes a feverish neo-noir starring Andrew Garfield! An epic, code-cracking, acid-spiked amateur sleuth story that tips its hat to Hitchcock, Lynch, Carpenter, and everything in between, while using the city of Los Angeles as its playground.