We're All Going to the World's Fair
Take a tumble down the rabbit holes of internet culture with this uncanny coming-of-age tale from director Jane Schoenbrun. Skirting the boundaries of horror, We’re All Going to the World’s Fair is a nerve-shredding fever dream of collective psychosis from the dark heart of the online zeitgeist.