What Now? Remind Me
Joaquim Pinto, who has been living with HIV for more than two decades, looks back at his life in cinema, at his friendships and loves, at the mysteries of art and nature—all of that while undergoing an experimental drug treatment.
A longtime luminary working on Portugal’s best films, Joaquim Pinto won the Locarno Jury Prize by stepping in front of and behind the camera for this tender diary film. Living with pain, joy, love, memories: these are but some of the rich textures of this personal, intimately sprawling work.