Who is Sabato De Sarno? A Gucci Story
Sabato De Sarno, Gucci’s new creative director, presents a glimpse into the creation of the Gucci Ancora show—his first collection for the iconic fashion house. In the days leading up to the show, De Sarno shares his personal experiences, revealing his passions and vision for Gucci’s new chapter.
Narrated by Paul Mescal, this playful introduction to Sabato De Sarno, Gucci’s new creative director, follows the sexy red thread that runs through his debut collection, the brand’s archive, and film history. Guided by the pulse of desire, his designs usher in a new era for the iconic fashion house.