Would I Lie To You: The Beginning
At the beginning of the 80s, Patrick, son of daddy casual, goes, after his first amorous failure, to become a talented entrepreneur. Dov, whose mother expects brilliant studies, leaves high school to work in the Path while seducing his boss’s wife. Yvan is reassuring over the professional events.