"Wuthering Heights"
Tragedy strikes when Heathcliff falls in love with Catherine Earnshaw, a woman from a wealthy family in 18th-century England, kickstarting an intense and destructive relationship set against the backdrop of the Yorkshire moors.
Zeitgeist-whisperer Emerald Fennell thrusts today’s hottest stars, Jacob Elordi and Margot Robbie, into this wantonly heathen adaptation of Emily Brontë’s masterpiece. Charli XCX–chorded moors pop with shocks of red in this greedily maximalist reimagining of Western literature’s wildest romance.