1979. A group of young porn filmmakers have found an exciting location for their new film: a remote ranch in Texas. The hosts, an elderly couple, show great interest in their young visitors. But as night falls, the couple’s leering interest turns violent, and the crew must fight for their lives.
A runaway hit that launched a cult horror franchise, Ti West’s hair-raising slasher pastiche pumps fresh blood into a classic sub genre, known for its mix of steamy titillation and chilling gore. With her pearly blue eyeshadow and a killer blowout, Mia Goth takes her throne as the new scream queen.