Blue Is the Warmest Color
In one of the most extraordinary film performances in modern cinema, Adèle Exarchopoulos soars as a young woman exploring her sexuality in this masterful coming-of-age chronicle. Winner of the 2013 Palme d’Or for Kechiche and, in a Cannes Film Festival first, Exarchopoulos and co-star Léa Seydoux.