Buffalo Juggalos
An experimental exploration and celebration of the Juggalo subculture in Buffalo, New York. Surreal scenes shot in long and static takes of Juggalos engaged in their favorite activities, first and foremost of which—causing mayhem.
America, land of subcultures! This award-winning short, experimental documentary examines the riotous fans of shock hip hop duo Insane Clown Posse in their natural habitat, with a whimsical eye for Americana and a cheeky disregard for conventional narrative. Get ready for mayhem.