Dahomey
Winner of the Golden Bear at the 2024 Berlinale, Mati Diop’s dynamic film brings a dazzling sense of imagination to vital issues of self-determination and restitution. Amplifying voices from beyond the walls of international museums, this spellbinding work redefines the spaces of culture and art.