Eephus
Knocking it straight out of the park in his first feature as writer-director, Carson Lund embraces baseball’s nostalgic pleasures to stage an American elegy. With an audio cameo from documentarian Frederick Wiseman, Eephus goes by that playbook, immersed intricately in a beloved national pastime.