Eureka
A chimeric wonder from director Lisandro Alonso, Eureka slips the boundaries of space and time. Beginning as a Viggo Mortensen-led western before morphing into something else entirely, this metaphysical meditation on the exploitation of Indigenous histories is mesmerising, transcendental cinema.