Ham on Rye
A wonderful cast of suburban teens face a rite of passage—fraught with anxiety and desire—that starts in the world of Richard Linklater and ends in that of David Lynch. Tyler Taormina’s sly but surprisingly touching debut plays with and then upends the clichés of American end-of-school comedies.