I'm Still Here
Brazil, 1971. As the country falls under the tightening grip of a military dictatorship, Eunice Paiva, a mother of five, is forced to rebuild her life after her husband is abducted by the regime. As time passes without answers, she raises her children amid fear and uncertainty.