Irreversible
Starring Vincent Cassel and Monica Bellucci, Gaspar Noé’s infamous backtracking revenge thriller is a groundbreaking, frightening provocation that caused much controversy at its premiere in Cannes. A viciously dark story audaciously told, Irreversible is not for the faint of heart!