Kiss Me
A family’s heteronormative values are shaken by the blossoming affair between their soon-to-be-married daughter and another woman in the elaborate romantic drama Kiss Me. The film’s actresses won awards for their earnest performances as lovers caught in a passionate yet consequential relationship.