Öteki Taraf
A successful man leads a happy life with his new lover Ece. But one day, the ambitious old lover Sara, joins her life again with a job offer that she can not refuse. The man who changed his city for his new job by taking his lover Ece with him is soon to be destroyed by the disappearance of Ece.