Plainclothes
Writer-director Carmen Emmi handcuffs obsession to power in this confident debut set in ‘90s New York, detecting erotic fixations in homophobic policing. With one furtive eye on William Friedkin’s cult classic Cruising, Plainclothes searches fuzzy videotape surveillance footage for forbidden desire.