Queens of the Qing Dynasty
Countering the iciness of the Canadian healthcare system with love, Ashley McKenzie’s offbeat tale of friendship embraces the turmoil—and the beauty—of neurodiversity and gender nonconformity. Along with the magnetic performers, the ethereal score crafts a potent alchemy of emotions and sensations.