Ram Jaane
Ram Jaane is arrested after stealing cargo from a train. He’s shortly released and becomes one of the biggest hustlers in the city. After a deadly shootout, he is arrested and sent to jail again. After a few years, he goes back to his friend’s place. He then decides to help him raise the local kids.