Sister Midnight
Trapped in the hell of coupledom, Uma is transformed into a disturbing and ruthless figure, giving free rein to her own feral impulses.
The jangling chime of bridal bangles is soon colored by incandescent rage in Karan Kandhari’s macabre comedy of marital hunger and metamorphosis, shot on lush 35mm. Starring Radhika Apte as a free-spirited wife, this deliriously surreal vision of Mumbai conjures bloody surprises between the sheets.