Swallow
With a stellar performance by Haley Bennett, Swallow is a surreal and candy-colored female empowerment thriller about the struggle for bodily autonomy. Joining the ranks of remarkably terrifying films about pregnancy, this drama revives the suspenseful mood—and style—of Rosemary’s Baby.