The Passion According to G.H.
Rio, 1964. After suffering the end of a love affair, G.H., a sculptress from Copacabana’s artistic elite, decides to clean her apartment by herself, starting with the maid’s room. The day before, the maid had quit. In the room, G.H. faces a huge cockroach that reveals her own horror of the world.