Hanging on the Same Rope
An unexpected guest, severed family ties, friendships on the verge of ending. Before they completely drift apart; Ali, Büşra, Efe, and Güray find themselves in a spiral of loneliness at the collapse point of their personal lives.
Capturing the raw essence of youthful aspiration and anxiety, Barış Demirdelen’s debut feature is as vibrant as it is honest. Portraying young adults navigating friendship, romance, and work in an intimate setting, this lo-fi gem echoes American mumblecore in all its naturalistic authenticity.