Nowhere Near
What makes a home? Probing slippery notions of belonging, Miko Revereza’s free-flowing documentary resists the tyranny of borders through form. Placing the director’s travels in dialogue with home videos and archival reels, this transfixing brew of images echoes the heartache of statelessness.