Theatre 2
If Theatre 1 is about the world of Oriza Hirata, Theatre 2 depicts the relationship between Hirata and the world we live in. In order for his art and not-so-commercial company to survive this highly capitalistic modern society, what kind of strategy does the playwright have and practice?